ایران فیتنس گروپ |  iran fitness group

سبد خرید

اولین سمینار سراسری و تخصصی cross core _ TRX – Rip60

اولین سمینار سراسری و تخصصی TRX _ cross core _ Rip60 Rip Trainer انجمن روشهای تمرینی فدراسیون ورزشهای همگانی جمهوری اسلامی ایران۲۱ دى ماه ۹۷ برگزار میشود.مدارک مورد نیاز: ?کپی کارت ملی و شناسنامه برابر اصل ?کپی آخرین مدرک تحصیلی برابر اصل ( در صورت عدم دسترسى به اخرین مدرک، گواهى دیپلم یا اشتغال به … خواندن ادامه “اولین سمینار سراسری و تخصصی cross core _ TRX – Rip60”

شرایط و مزایای استفاده از تردمیل

تردمیل بهترین وسیله‌ای است که به‌واسطه اینکه نیروی محرکه اولیه آن موتور می‌باشد، به ورزشکار انگیزه می‌دهد که مدت طولانی به تمرینات هوازی بپردازد و کالری سوزی حاصل از تمریناتی که با تردمیل انجام می‌شود غالباً از چربی‌ها به‌عنوان منبع سوخت استفاده می‌کند اما نکاتی وجود دارد که در صورت رعایت می‌تواند مزایای استفاده از … خواندن ادامه “شرایط و مزایای استفاده از تردمیل”

برترین های ایران در جام جهانی

پس از بررسی اولین های تیم ملی ایران از نظر جریمه های تیمی و شخصی توسط داوران یا کمیته انضباطی فیفا در ادوار مختلف جام های جهانی، ترین های تیم کشورمان در تاریخ جام جهانی را بر اساس حضور در بازی مرور خواهیم کرد. سن اختلاف سن بین مسن ترین و جوانترین بازیکن اعزامی به … خواندن ادامه “برترین های ایران در جام جهانی”

روئینگ و افزایش کیفیت ورزش

درست است در مرتبه اول که از این دستگاه استفاده می‌کنید ممکن است اشتباهات اولیه و ساده‌ای را به خاطر طرز کار این ماشین ورزشی انجام دهید، اما باید به شکل هوشمندانه‌ای موقعیت خود را حفظ کنید و روش و نوع مناسب ورزش با دستگاه روئینگ را یاد بگیرید. روئینگ می‌تواند یکی از تمرینات مؤثر … خواندن ادامه “روئینگ و افزایش کیفیت ورزش”

تاثیرات ورزش با الپتیکال

 الپتیکال، به شما این امکان را می‌دهد که حرکاتی شبیه راه رفتن یا دویدن را بدون سختی و پیچیدگی زیاد، به شکل طبیعی انجام دهید. بجای تسمه‌ی متحرک تردمیل، در دستگاه الپتیکال پاهایتان را در پدال‌هایی قرار می‌دهید که به شکل بیضی حرکت می‌کنند. اگر به‌درستی از این دستگاه استفاده کنید، می‌توانید روی ماهیچه‌های اصلی … خواندن ادامه “تاثیرات ورزش با الپتیکال”

دوچرخه ثابت و مزایای استفاده از آن

خیلی از افراد آن قدر گرفتارند که فرصتی برای ثبت نام در کلاس های ورزشی ندارند. به همین دلیل تصمیم می گیرند برای کاهش وزن دستگاه های ورزشی را به خانه بیاورند. یکی از دستگاه های محبوب دوچرخه ثابت است اما چه حد با مزایا  آن آشنایید؟ مزایای تمرین با دوچرخه ثابت دوچرخه ثابت یکی … خواندن ادامه “دوچرخه ثابت و مزایای استفاده از آن”

درحال بارگذاری ...