ایران فیتنس گروپ |  iran fitness group

سبد خرید

روئینگ و افزایش کیفیت ورزش

درست است در مرتبه اول که از این دستگاه استفاده می‌کنید ممکن است اشتباهات اولیه و ساده‌ای را به خاطر طرز کار این ماشین ورزشی انجام دهید، اما باید به شکل هوشمندانه‌ای موقعیت خود را حفظ کنید و روش و نوع مناسب ورزش با دستگاه روئینگ را یاد بگیرید.

روئینگ می‌تواند یکی از تمرینات مؤثر و کارآمد برای ورزش روزانه شما باشد و یک انتخاب عالی برای یک تمرین فول بادی است؛ چون بسته به نوع استفاده و تمرینی که انجام می‌دهید، می‌توانید ظرفیت هوازی خود را افزایش دهید و یا به عضله سازی و قدرت ماهیچه‌ها بپردازید.

روئینگ به‌طور فزاینده‌ای در باشگاه‌های ورزشی محبوبیت و رواج یافته است و دلیل آن این است درعین‌حال که ورزشی مؤثر است بسیار کم‌خطر نیز هست. از افراد مسن تا ورزشکاران حرفه‌ای به‌راحتی می‌توانند از این وسیله ورزشی استفاده کنند و آن را در برنامه فیتنس هفتگی خود قرار دهند.

چه چیزی دستگاه روئینگ را یک فعالیت فول بادی عالی می‌سازد که هرکسی می‌تواند آن را انجام دهد؟

چند مزیت کلیدی روئینگ عبارت‌اند از:

  • روئینگ نه‌تنها یک ورزش هوازی مؤثر برای افزایش ظرفیت هوازی بدن است بلکه می‌تواند یک ورزش قدرتی مؤثر برای بازوها و ماهیچه‌های پا، شکم و دلتویید باشد.
  • روئینگ یک تمرین نرم و راحت و بسیار مؤثر و کم‌خطر را ارائه می‌دهد.
  • شما به‌طور متوسط می‌توانید در یک ساعت حدود ۸۰۰ کالری را با این دستگاه بسوزانید.
  • از روئینگ می‌توانید به شکل جداگانه و اختصاصی و یا همراه و مکمل ورزش‌های دیگر استفاده کرد. این ورزش مانند اسپینینگ توانسته جایگاه بالایی را در دنیا به دست آورد.

 

درحال بارگذاری ...